View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Det stemmer ikke, dette er oppspinn, de var ment for å tåle et flykrasj i 1000km/t med FULL tank av drivstoff, ikke tom tank slik du her virker å ha fantasert frem.
Vis hele sitatet...
Her må du gjerne komme med ei kjelde. Merk deg at kjelda eg viste til og viser til kjelder for påstandane sine.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Kan forresten nevne ved Pentagon så etterlot "flykrasjet" seg et hull et fly ikke er kapabel til å gjøre og som eksperter i ettertid hevder utelukkende må ha vært en missil.
Vis hele sitatet...
For det første. Kva eksperter? For det andre: fly er to vinger og eit skrog. Vingene er lettast mogeleg, og har til dels vorte skadd før kollisjonen. Det er ikkje veldig sjokkerande at dei ikkje laga like stor skade som skroget...

Appeal to authority er forøvrig uinteressant. Eg kan sikkert grave opp nokon med doktorgrad som konkluderer med at røyking er sunt og.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Jeg tar kveld for i dag, så god natt konspirasjonsteoretikere.. Kan komme med flere eksempler i morgen dere også vil få problemer med å svare saklig på.
Vis hele sitatet...
Kan du ikkje ta deg tid til å heller forfølgje eit enkeltelement heilt ut? Å stille spørsmål er billeg. Eg kan stille spørsmål om relativitetsteorien som vil gi ein fysiker minst ei ukes arbeid om han vil tilbakevise det - utan at det er relevant.

Å tilbakevise eit enkelt punkt kan fort ta eit par timar lesing. Det er ingen som gidd forfølgje det i evigheta - utan at det vil sei at du har rett. Gish Gallop er ein velkjent teknikk frå truthers (og andre alternative). Om ein ikkje har sett det før kan det framstå som redeleg debatt, men det er ikkje det.

Og tendensane ser vi hos deg: du avfeier meg med ei setning - og hoppar viare til neste påstand; Pentagon.
Sist endret av vidarlo; 20. september 2018 kl. 22:36.