View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Hva med at begge tårnene var konstruert for å motstå et boeing 707 i en fart på nesten 1000 km/t og bli stående ved et krasj, ikke kollapse ned på få sekunder slik det gjorde? Boeing 707 har sammenlignbare spesifikasjoner til 767-flyet som pulveriserte tårnene til støvpartikler det forresten ble funnet spor av thermite i? Påstår dere at thermite er er en naturlig ingrediens i betong?
Vis hele sitatet...
707 er narrow-body på MTOW 151 tonn. AA Flight 11 var ein 767-223ER på 177 tonn. Bekymringa var kræsj under innflyging, altså med nær null fuel igjen, og med relativt låg hastighet. 11. september-kræsja kom kort etter takeoff, altså med mykje fuel, og i tillegg med overlegg, slik at hastigheten var stor.

707 er narrow-body, 767 er wideobody. Det er ikkje fuckings sammenlignbart for dei av oss som har vore ombord i ein widebody. Det heile er jo gjennomgått greit her.

Thermite er aluminium og jernoksid. Jernoksid er rust. Aluminium... vel, det er fly - og mange andre svært vanlege materialer, som vindusrammer.

Kort sagt kjem du ikkje med opplysninger som ikkje er tilbakevist tidlegare. At du vel å dra det fram tyder på at du enten ikkje har forsøkt å, eller ikkje vil, finne informasjon som avkrefter det du trur på. Også klager du på at andre ikkje tenkjer sjølv...

Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Her misforstår du meg med vilje for å fremstille meg i et dårlig lys, og du vet ikke hva du skal svare på resten av spørsmålene ser jeg.
Vis hele sitatet...
Det greier du på utmerka vis sjølv.
Sist endret av vidarlo; 20. september 2018 kl. 20:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.