Tråd: 4-HO-MET
View Single Post
Da jeg liker psilocybin prøvde jeg meg på dette stoffet.

Jeg inntok ca 20mg. Av bivirkninger merket jeg kvalme, svette håndflater muskelspenninger og kjevesperre.. En metallisk smak i munnen på nedturen. Kroppslige fornemmelser og følelser er også ganske fraværende (foruten bivirkningene) - det virker som om stoffet i all hovedsak er en mental greie uten særlig kroppslige følelser (minus).

Jeg vil klassifisere bivirkningene som værre en sopp, en stund følte jeg meg helt febersyk - heldigvis gav det seg etterhvert.

Stoffet gav svært vakre visuals. Rommet jeg var i ble fylt av meget vakre farger - orange og rødlig synes å dominere.

På oppturen - med ubehagelige bivirkninger føltes stoffet ganske seriøst. - i retroperspektivt føles det dog lett uten å egentlig gi så mye. Headspace og visuals minner bittelitt om sopp - men dog annerledes. Man kunne gli inn i en psykedelisk tilstand - for så å være nærmest baseline noen sekunder etter. En stund føltes det som om visuals var LSD-lignende.

Som entheogen for åndelige opplevelser rekker ikke dette stoffet sopp til knærne.

Men for dem som tror det bare er å kjøre på, og at dette er en gjennomkoselig form for psilocybin er det på sin plass å rette advarende pekefinger, selv om stoffet ikke synes å gi de samme dyptgående opplevelsene er det absolutt ikke noe leketøy!


Etter min mening så hypes dette stoffet for mye. Jeg er ikke fristet til å prøve det igjen. Om man først skal begi seg ut i psykedelisk terretorium så er det fint å sitte igjen med noe mere enn flotte visuals.

Personlig ville jeg ha fortetrukket sopp any day.
Sist endret av Bearass; 24. desember 2011 kl. 14:45.