Tråd: Seroquel
View Single Post
Uff. Ikke la de gjøre det med deg. Har selv Biopolar 2, og har gått på små (25-150mg) doser om dagene før når jeg var ekstra deprimert eller lignende. Du går rundt som en tulling, uten følelser eller tanker. Og nå mener jeg ikke noe ala antidepressivum eller benzo følelse, dette er virkelig zombie piller. Heldigvis får jeg nok benzoer nå til at jeg klarer å holde humøret sånn noelunde stabilt. Men, prøv det ut du, for all del... Vet du hvilken dose du skal gå på?


Edit: Og Seroquel forebygger ingenting. De kan holde deg på en streit linje, uten noe som helst følelser, mens de virker, men etter de 7-8 timene så er du tilbake til hvor du var. Det er noe nytt leger og psykiatere har fått for seg. Min psykiater kom tilbake fra et seminar for litt siden og var helt hyper og ville plutselig at jeg skulle gå på så mye Seroquel som mulig for å forbygge stemningslidelse og Biopolar. Jeg sa seff nei. Etter et par uker kom hun med en ny "melding" om at det var forsket mer på det og at Seroquel visste seg å ikke ha noe forebyggende effekt.

Prøv heller Lamictal, visst du ikke allerede går på det da. Må trappe opp meget forsiktig på de da, og det kan ta et par måneder før du får noe virkning..., men allikevel vil jeg synes det er verdt det når Seroquel er det andre alternativet.
Sist endret av Loketrollet; 8. november 2005 kl. 07:33.