View Single Post
Trådstarter
5
Hei.

Jeg har prøvd å få tak i taxisjåføren som var tilstede, slik at han kan fortelle at jeg absolutt ikke var agressiv eller voldelig. Dere kan se for dere selv å sitte med ryggen til i en bil når du plutselig blir dratt ut. Ikke vet du om du skal bankes eller voldtas. Derfor reagerer jeg på politiet. Det er klart jeg ble redd, det hadde jeg blitt uansett om jeg var full eller ei. Desverre klarte jeg ikke å roe meg ned til at jeg kunne forklart til politiet at vi ikke var tilløp til slossing, men en diskusjon som helst sikkert så værre ut enn den var.

Jeg har også snakket med vekterene og de skrev at jeg var godt beruset, men nevnte ingenting om at jeg var aggressiv eller voldelig.

Jeg har også snakket med en advokat som skal hjelpe meg med eventuelle ting jeg måtte lure på og ellers hva jeg burde gjøre.

Jeg har også forståelse for at politiet ikke kjenner meg og min omgangskrets. Selvfølgelig har jeg også stor respekt for jobben de gjør, men at det hele har vært en missforståelse fra deres side.

Slik som jeg har snakket til politiet er absolutt ikke greit, men jeg hadde heller ikke snakket sånn om jeg ikke ble tatt med i bilen. Dere må gjerne tro at jeg ikke snakker sant i innlegget mitt, men jeg er ikke den type person som trenger sympati fra mennesker på et forum. Jeg har nok folk rundt meg som kjenner meg og vet hva jeg er i stand til å gjøre og ikke gjøre, og det er det viktigste for meg

Jeg har rett og slett vært sykt uheldig.