View Single Post
Fuck Mr. Plod!
995
bomma litt på adhd medisin doseringa idag
så jeg bestemte meg for å lage en sikkelig snøhule utenfor vinduet mitt.

har stått å spadd i 10 timer idag og laget en haug på 6-7 meter i diameter og høyden:



haugen går hele veien opp til taket mitt
klumpene og pappen på bildet er bare for å ikke legge trykk mot vinduet og den harde klumpete snøen henta jeg fra brøyte hauger for å bygge rundt vinduet.

har ikke startet å grave ut hulen enda og skal ha den enda litt høyere en 3 meter. satser på en meter eller 2 til ca.
jeg har ikke laget snøhule siden jeg var en snørrunge, å der har jeg bare masse minner av at jeg startet å grave for tidlig og den kollapset.

hvis den hula kollapser så vil jeg aldri finne på å begynne på nytt, så hvordan kan jeg få sikret taket skikkelig før jeg begynner å hule ut?
kan jeg feks spyle vann over hele?

jeg har ikke tilgang på snøfreser, så tar gjerne imot ergonomiske triks og tips til effektivisering, for ryggen min vil ta 2 ord med Satan akkurat nå

ser også at snøen som ligger rundt vinduet øverst drypper litt, burde jeg følge med så det ikke smelter og detter mot vinduet (krise med knust vindu) for jeg er veldig usikker på hvor mye trykk et vindu tåler.

kan legge ut bilder når jeg huler ut, skulle gjerne vist haugen uten å få med huset.

SNØ <3