View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg

Jeg har også en følelse av at det for det meste kun er tullinger igjen i verden på dette tidspunktet i historien, jeg tror alle smarte vesener har forlatt jordens overflate. Og, dette er fullstendig metafysisk, men jeg har en følelse av at den mennesklige bevistheten vil bli robotisert, slik som Matrix filmene. Jo mer vitenskapen og samfunnet utvikles, desto mer blir en låst i denne type system- og symboltenking, og plutselig er en blitt en robot uten at en selv er klar over det, styrt av samfunnets behov - en mennesklig ressurs.
Vis hele sitatet...
Trippin balls yo! Men artig tanke. Skjønner hvor du kommer fra. Det er det som er morsomt med disse stoffene. Det er så FAR OUT i seg selv at man tillate seg å diskutere ville tanker og ideer. Det kan virke som alt er mulig

Det som har vært mest terapeutisk for meg med tripping er å overleve de vanskelige trippene. Det er noe terapeutisk med å gå hjem i soloppgangen etter en skikkelig vanskelig trip og føle seg så takknemlig for at man er samlet på et punkt i universet, If you know what i mean.