View Single Post
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Ok ok, Om en moderator vil endre tittel til Hovedtråden for de som ønsker å oppleve noe nytt, blir jeg dypt takknemlig. Og samtidig slette de siste innleggene om tittelen.

Sitat av jalig Vis innlegg
En bra tråd.
Kan si om meg selv såpass som at jeg har reist en god del. Er 23 nå, og har vært i alle verdensdeler utenom oceania. Som jeg håper jeg får klokka inn til desember, avhengig av papiret jeg får i morgen.
Vis hele sitatet...
Lykke til da. Har selv lyst til å reise dit, da i forbindelse med dykking.

Sitat av jalig Vis innlegg
Per nå så jobber jeg i utlandet og har en kontrakt her i 1 år, i et av verdens minst utviklede land. Så vil påstå at jeg kan komme med gode råd, enten de er praktiske eller annet.
Vis hele sitatet...
Har du kansje lyst å dele med oss hva du jobber med? Kan jo være verdifull info for mange.

Sitat av jalig Vis innlegg
Men kan ikke love at jeg syns alle ideer er kjempegode. Til det har jeg sett for mange folk på tur drite seg ut til.
Vis hele sitatet...
Mener du liknende ideer generelt, eller noen av forslagene mine?

På generell basis kan jeg jo si at hva som er smart eller ikke blir jo meget opp til personen selv. Det er nesten umulig å skrive en slik guide som tar for seg alle typer og personligheter. Man må rett og slett finne sine egne grenser og vurdere hva man vil gjøre.