View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg bestilte 3080 og den er forventa 22 oktober..
Vis hele sitatet...
Helt latterlig at de åpner salget 14:55 istedefor 15:00 som var offisiell release for Nvidia, dette har de faktisk ikke lov til og forundrer meg ikke om komplett får konsekvenser for dette.
I tillegg har de som driver norges største pc butikk (ironisk nok) så dårlige servere at bestillingene til folk ikke ble godkjent før 30-40 min senere.
Satt klar og bestilte 15:01 i nettbanken, ordren ble ikke godkjent før 15:37 på komplett. Sto først at jeg hadde fått reservert kort og dette blir sendt 7.Oktober, dagen etter er dette tydeligvis ikke reservert og blitt endret til «bestilt, klart til levering 2.Desember». Mest latterlige jeg har vært med på.
I tillegg klarer de ikke og svare på hvorfor ordren min først var reservert, for så og gå til bestilt annet en «høyere etterspørsel en antatt»

Sitat av j0n Vis innlegg
Du har komponenter som er ca. 2k dyrere på den selvbygde PCen din.

Du har valgt i9-9900K på den ferdigbygde og i9-10900K på den andre. I tillegg har du dårligere rambrikker på den ferdigbygde.

Så du betaler ca. 2000 kr for at de bygger PCen for deg. De tar en rimelig grei timepris for PC bygging på komplett...
Vis hele sitatet...
Ser jeg la til feil men ble uansett til at jeg bygger selv. Bare sykt dritt at komplett ikke klarer og svare på hvorfor ordren min hoppet fra reservert til bestilt..
Sist endret av jaffarbigbag; 19. september 2020 kl. 19:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.