Tråd: Opiumvalmuer
View Single Post
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Hmm...som sagt skal man ikke bruke kokende vann. Så jeg ville ikke anbefalt så varmt vann, og heller ikke så lite som i Black Boy-flaskene (45g).

Men ga det funk er det jo fint, skal ikke spekulere men placebo-effekt funker bedre enn det meste annet, hehe.

Uansett med slike frø blir det ikke HELT opium følelse (som du VIL få om du vokser plantene). Man skal helst være litt vant til heroin/kodein får å merke effekten, da den er mild. Men de av oss som kjenner til opium-riket er veldig gode til å merke den vakre følelsen av \"gummi-bein\" som noen kaller det.

Men flott du fikk noe ut av det. Neste gang prøv med MER frø. 300-500 gram.

Og igjen: Skaff deg noe Kratom!
Vis hele sitatet...
jepp,prøver å være oppmerksom på placebo effekten,jeg var litt i tvil idag,om det var morgen roen eller noe mer,jeg syns jeg kjente en effekt av det hvertfall
pleier ellers å være objektiv i forhold til placebo,første gangen jeg fikk stesolid følte jeg ingenting feks,gud vet..

lurte på å bruke den i kaffen,truru om det a..

følelsen jeg jakter etter sitter midt i brystet,den uendelige tolmodighet/roligheten du får,fantastisk..får den med noen ketoraxer

hvor selges frø i større kvantum forresten?innvandrersjappa?

Kratom ok,aldri hørt om det før

hvor bør jeg skaffe det?hvrodan virker det,ser ut som det er en blomst man skal dyrke etter bilder på google?

helt på schratsch der