View Single Post
Sitat av makkamysen Vis innlegg
En god måte å starte på, er ved å identifisere de mest hyppige og store følelsene. Enten de er positive eller negative, kan innestengte følelser ha skadelige konsekvenser. Det jeg mener med dette er at jo lengre man holder slike mørke følelser/tanker for seg selv kan det bli desto vanskeligere å åpne deg opp senere og prate om det. Problemet blir også mer sammensatt med tiden. Det kan føre til at man kan føle seg ensom deprimert og man kan utvikle sosial angst. Ved å ikke prate om de og lære seg å kjenne på de, så kan man miste kontakt med sitt indre kompass. Dette er dumt, fordi følelsene våre på sitt beste informerer oss om hva vi trenger. Jeg sier ikke at du nødvendigvis er «dømt» til det. Er bare kjekt å ha i bakhodet. Det siste spørsmålet ditt har jeg ikke noe svar på. Og husk at dette forumet er ikke noen form for helsepersonell. Selv om folk kan komme med gode råd og slik så vil jeg anbefale deg å prate med fastlege for videre oppfølgning og at du får den hjelpen og veiledningen du har behov for. Så vil jeg legge til at du kan alltids sende en PM om det skulle være noe krise.
Vis hele sitatet...
Hvordan går det med deg?