View Single Post
Sitat av matwoo Vis innlegg
Hei jeg er 15, sliter med angst, depresjon. Brukt mye benzo og opiater og speed i det siste, men jeg klarer ikke slutte er ikke avhengig får ikke abstinenser (tror jeg) Har ruset meg siden jeg var 12 (røykte hasj) og når jeg var 13 ble det litt andre rusmidler og litt problemer med barnevern osv , har opplevd nær psykotiske opplevelser (edru) (hørt stemmer) som sier jeg skal ta livet mitt, legen og psykologen sa *ikke farlig* så aner ikke får ikke noen medisiner eller noe går i angst behandling men funker ikke har og selvmordstanker (bilder i hodet av meg som kutter pulsåren og en del andre måter) har en del traumer, dårlig oppvekst, mye rus i familien og psykiske lidelser, har vert rusfri et par uker.


Har lest mye på freak i tiden men aldri hatt bruker, og det virket som at noen av dere kanskje har erfaring. Bare å stille spørsmål om det er noe jeg har glemt å legge til eller noe. håper på skikkelige svar! takk!
Vis hele sitatet...
Du er tøff som sier i fra her! Men har du forklart lege om rusproblemer? Kan hende de hadde tatt det andre mer alvorlig om de visste alt?

Håper du får bedre svar enn mitt og at det ordner seg!