View Single Post
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg forstår absolutt meningen din, selv om jeg enda holder meg fast til mitt synspunkt.

Jeg er forsåvidt enig i at en uskyldig flørt på byen og "bekreftelse fra andre" kan være bra for forholdet, men sånn som jeg ser det så er dette også pga man da får mettet egoet sitt litt og får en liten selvtillitsboost, altså gjør man det pga lav selvtillit.

Jeg har selv opplevd at jenter med lav selvtillit elsker denne oppmerksomheten de kan få feks på byen (eller hvor som helst egentlig), og noen ender også opp med å være utro. Mens de "sterkere" jentene som har selvtillit ofte sier at de har kjæreste, og gir ikke karen seg da så får han seg ofte en på trynet.
Vis hele sitatet...
Jada, det er jo to sider av samme sak egentlig, men man gjør jo ikke noe aktivt av å motta positive signaler tenker jeg. Vi har vel alle våre usikre sider, tror nok de fleste ville satt pris på "bekreftelse" uansett. Har også opplevd det du sier (og dratt nytte av det? ) men tenker at det bare er et signal om at det forholdet muligens burde vært slutt uansett, dersom man aktivt går inn for mer enn flørt når man er ute (dette er nok en tankegang som oppstår før man tar kveldens første drink). Det gjelder nok begge kjønn forsåvidt. Trenger ikke være selvtillit, men hvor levedyktig forholdet de er i, er. Og såklart hvor real man er. Slå opp først i stedet.