View Single Post
Trådstarter
49
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ps Å være misbruker har ingen "look". Syns vi må drepe den fordommen
Vis hele sitatet...
Jeg er forsåvidt enig, jeg har ikke den fordommen selv, men mange 100% straighte leger vil ikke ta på deg/får mindre sympati og dømmer deg hvis du ser ut som en hardbarka knarker. Derfor jeg klarerte at dette ikke var tilfellet her.


Sitat av 5FDP Vis innlegg
Det er jo fult mulig at det er noe annet som er grunnen. Bare det tilfeldigvis kom akuratt i det du holdt på med ghb. Har du hørt/lest at dette er en vanlig bivirkning? Mulig du bare er for fokusert på at det er ghb en som har skylda
Vis hele sitatet...
Når det kommer til nummenheten i hender og føtter er jeg meget sikker på at g er en faktor. "The results showed that repeated administration of GHB, especially at doses of 10 mg/kg, causes neurological damage,"
Den gangen jeg våknet opp med "parkinson" var etter å ha duppet av på GHB.

Årsaken til at jeg startet med GHB var fordi jeg ikke hadde råd til alkohol lenger og det gir ingen hangover.
At gab er en faktor en jeg meget sikker på, men det kan dog være noe bakenforliggende. Jeg har slitt med senebetennelse i venstre arm som følge av at bruker venstre hånd mye til gaming ("WASD" for å bevege meg i CSGO) og som er mulig er årsaken til at venstre hånd er mer rammet enn høyre. Jeg har sittet veldig mye hjemme og gamet siste 2 årene, da jeg ikke har vært i form til å gå ut.

Jeg har dog våknet opp med høyre hånd nummen også, men det er venstre som definitivt har plaget meg mest.

Når det kommer til edema og "sprengt fot" som ledet til akuttmottaket kan dette være en kombinasjon av G + at jeg har sittet ekstremt mye og sovet sittende over en lenger periode(pæset ut av ghben i stolen daglig).
Jeg skal laste opp film av rykningene og bilde av foten min for å gi en bedre forståelse imorgen.

Problemet er at det er gått 7 måneder, og jeg har beveget meg mye nå når det ble finere vær etter vinteren. Jeg får sokkemerker straks jeg tar de på, kan se mønsteret til sokken nærmest "tatovert" inn i huden.
Sist endret av user22; 8. juli 2021 kl. 23:49.