View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Villemo123 Vis innlegg
Til alle dere med negative tilbakemeldinger og erfaringer: Dere hadde rett!

I går kveld lovet han meg at han var ferdig med alt, i dag tidlig snakket han med psykologen (hørte det) og avtalte time på mandag. Så sa han at han skulle gå å kjøpe noe han trengte, gå seg en tur, tenke litt og ta en tur innom kontoret.

Da han hadde dratt så jeg at han var logget inn på FB på min PC. Sjekket selvfølgelig. Og der fant jeg chatten med dealeren. I går kveld, mens han lovet bot og bedring chattet de om kjøp/salg og at de skulle feste i dag. I dag tidlig spurte han om han kunne komme med en gang for å feste.

Tydeligere blir det ikke. Sa fra med en gang. Nå er det over.

Så klassisk! Men like greit å få vite det nå.

Dere hadde rett..! Takk <3
Vis hele sitatet...
Kjipt! Ufattelig vondt å finne det ut på den måten. Føler virkelig med deg! Men desverre er det som regel det som må til, siden de lyger helt til du kan slenge beviset på bordet. Sist min eks sprakk løy han helt til jeg fant en brukt sprøyte på innerlommen

Men samtidig bra du fikk klarhet i det nå. Ingenting er verre enn å gå med følelsen av at noe er galt og ikke vite om en er paranoid eller har rett. DET er slitsomt det.

Masse lykke til videre. Finn deg en som ikke har rusproblemer neste gang. Det skal jeg