View Single Post
Å anmelde ett innbrudd i sitt eget hjem er ikke tysting, og noe du burde gjøre hvis det skjer deg.
Har du evt stor narkogjeld feks, som du aldri gidder betale og noen til slutt tømmer kåken din er det en annen sak.

Det som anses som tysting er hvis du selv har vært med på kriminelle handlinger av ett eller annet slag, blir tatt av politiet og gir de info du har på folk for å selv få mindre straff f.eks

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man snakker ikke med politi når det kommer til skikkelige banditter og kriminalitet, men la oss si en helt tilfeldig søppelnarkis på rulleskøyter tømmer kåken din, skal du bare la verdigjenstander for flere hundretusen gå av rent prinsipp?
Jeg gjorde det, og jeg treger. Er ikke glad i vold heller, men om jeg var det så måtte jeg jo banket han hver gang trygda kom i årevis for å få tilbake pengene. Hvilke andre muligheter har man i den situasjonen? Jeg syntes det burde være innafor å tyste i ett slikt kontret tilfelle.
Vis hele sitatet...
Sånne tilfeller mener jeg ikke er tysting, da er det bare å anmelde.IMO
Sist endret av KillaCam; 20. november 2023 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.