View Single Post
Har vel trippet tre ganger (+ to mini-doseringer).

Vanskelig å vite hvor mye det var i lappene. De første jeg kjøpte ble jeg fortalt var 250uG per, men dette var selvfølgelig bullshit. Trippet to ganger på disse lappene, ene gangen var en og en halv, den andre gangen var 2 lapper. Og jeg vil si jeg fikk en full tripp av to lapper, og jeg trippet forsåvidt ganske så hardt på 1,5 også. Når jeg tok to var jeg på fest, noe som fungerte fint egentlig. Var bare kjentfolk, og alle var tolerante så var ikke noe stress. 1,5 tok jeg alene, og synes ikke jeg fikk sånn veldig mye ut av denne opplevelsen, men nå var jeg også på en ganske vanskelig plass i livet da.

Men disse to trippene var ingenting i forhold til to lapper jeg tok i sommer, jeg vil si en lapp her tilsvarte to av de andre. Tok da to lapper, som virkelig var en livsendrende tripp. Tok den da med fire andre stykker ut i naturen, på sommeren. Midt i klegg-sesongen så det var litt nedtur, men fant ut jeg bare måtte ignorere dem.

Skal jeg se i styrke i etterkant, og hvor mye som faktisk er vanlig på lapper, vil jeg tippe de første lappene jeg hadde var 50-70 uG og de andre var 100 - 125 uG.