View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av EliasNicolai Vis innlegg
Kjøp disse http://www.turtlebeach.com/product-d...r-force-z6a/44
Hvorfor kjøpe dem?
1. Du kan justere lyden på headsetet via en sånn dings som henger på skjorte eller bukse eller du holder (du kan justere cen,sub,front og surround)
2 Bedre mic en Logitech G35 (du kan bruke den til å spille inn en sang, om du ikke har noe bedre fra før av)
3 De er billigere nå for tiden( siden de kom ut i 2011 )
4 Du ser dritkul ut med dem og dingsen på buksa på!
Vis hele sitatet...
1. Når en skal produsere musikk må en ha et headset som har nettopp musikkproduksjon som formål, ikke et gamingheadset.
2. Når en skal produsere musikk trenger en ikke å se kul ut. En skal nok sitte inne i et rom i noen timer og "svette" mens en lager musikk, så en driter ofte i utseendet sitt da.
3. Etter min erfaring er Turtle Beach-headsettene jeg har prøvd noe ukomfortable ift. f.eks Beyerdynamic DT770 PRO og Sennheiser HD280 og HD25.
4. Et gamingheadset har mer diskant for å fremheve visse lyder i spill (F.eks steg i et FPS o.l.), og er dermed like uegnet som et Beats by Dre-headset, da lyden ikke er "balansert nok".
5. En trenger ikke volumknott på ledningen når en har oppe et mikseprogram eller snarveier som skrur ned volum på selve maskinen. Jeg kan se hvordan dette kan være praktisk når en gamer og ikke kan gå ut av fullscreen eller har tid, men når en lager musikk er det ingen "tidsfrist" en har på seg, så dette er bare en gimmick.

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Sennheiser HD25
Vis hele sitatet...
Jeg kan stille meg bak dette valget, det er et godt headset.

Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette er et enda bedre valg etter min mening. Utrolig godt headset, med gode puter og ekstremt god lyd. Ekstremt lukket struktur gjør at det ikke lekker mye lyd, og velurputer gjør at en kan ha det på seg lengre enn om de skulle hatt skinnputer.
Dersom du på død og liv vil ha mer/justerbar bass, så er Beyerdynamic Custom One Pro et mer "bassorientert" headset med justerbar bass og skinnputer for mer "oomph!" i lyden.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Anbefaler audio techinca ath m50. Bruker de selv og er utrolig fornøyd ( med lydkort) vet ikke hvordan de er i forrhånd til andre headset , men har lest at disse er blandt de beste i prisklassen
Vis hele sitatet...
ATH-M50 er etter min mening likestilt med DT770 PRO. Utrolig godt headset, og vel verdt pengene de koster. Herlig lyd dersom en har et decent lydkort i PC'en sin.

EDIT: Jeg ser at Øyvind95 linket et DT770 PRO med skinnputer, og vil legge til at jeg siktet til 32-ohm-utgaven av samme headset, som kommer med velurputer.
Samtidig vil jeg påpeke at det kan høres "hyklersk" ut av meg at jeg først klagde over ubalansert lyd og anbefalte et headset med mer bass enn de andre (Custom One Pro), men dette kun pga. at den har justerbar bass, og dermed kan anbefales dersom en trenger dette.
Sist endret av Deadlock Radium; 23. april 2014 kl. 22:01.