Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Shadows84
Man får kjøpt de telta i forskjellige str sant? Har verken plass eller mulighet til ett stort som de hadde i den sjappa. Noen bra nettsteder som selger det?
Sjekket ut ett de hadde på mrgrowgear og det virket rimelig, str small eller noe.
Har oxo hørt noe om små telt til å ha ute, hva er det og hvordan funker de?
Føler jeg stiller mye dumme spm, men det virker som både du, p0ffski, og LTG har veldig peil på dette, og det er jeg og flere glade for
Hvis jeg vil lage ett opplegg i skapet mitt, hvor brett osv bør det være minimum?
Hva er de beste strainsa du har dyrka? som har gitt størst avkastning?
Takker for svar på forskudd.
Vis hele sitatet...
Ja jeg kjøpte mitt på cropshop.no men de selger de i forskjellige størrelser ja, og forskjellige steder også. Redd for å linke noe her, gjort det før og det blir moderert vekk for det er visst ulovlig å drive reklame her ellerno sånt latterlige greier.. Men de selger dem i alle weed grow sjapper omtrent. Jeg anbefaler cropshop mest. Er hovedsakelig i 3 størrelser. den minste er for liten uansett. Ta den mellomste, den er 120cmx120cmx200cm altså to meter høy og kvadratisk litt over en meter bred. Tror den koster 3500 ca.Eller 2500 uten kullfilter tror jeg. Telt til å ha ute funker sikkert bra, men det må være uten tak vel ? Aldri hørt om det egentlig.

Skal du gro en plante eller fler ?

PLassen kan bli brukt på to måter, enten lager du mange planter tett intil hverandre. Eller så lager du en eller to stoore.

Det er ikke dumt å spørre Uansett hvor lett svaret er for de som kan det

Hvis du ikke har plass til et sånt telt, er det nok bedre å improvisere. Vask grundig. Alle hjørner å kroker. Legg plast på gulvet. Og mal hvite vegger å tak. Om det er veldig liten plass, kan du jo kanskje prøve å lage en bitteliten sea of green. Mange planter tett sammen. Sett dem til blomst etter bare noen få uker. Best å gjøre med stiklinger egentlig, så sette dem til blomst med en gang de har fått røtter. Ikke godt å si, hvor stpr plass har du da ? Mål ?

Jeg har faktisk ikke grodd noe særlig. Dette er mitt tredje prosjekt faktisk. Ferdig om en uke kanskje 2. Men har lært utrolig mye de to første forsøkene. Da gikk forskjellig ting galt, og det må du forberede deg på at det kan skje deg og. Det jeg har grodd er white widows, bubblegum og northern light som jeg har nå.