Tråd: Groguide
View Single Post
Ok tusen takk igjen ! Det skal jeg prøve ut med en gang Det er fint å høre at du hvertfall ikke har hørt om, eller erfart dette med Provado Plus og skadedyr-middler. For da er det sikkert ingen fare, da hadde du nok visst litt om det
Om noen andre opplever skadedyr av typen spinnmidd eller andre middtyper: Det virker som daglig stell å skylling med rent vann + STERKE vifter gjør susen. (Jeg mener skikkelig stiv kuling i dyrkerommet, så alle bladene blafrer konstant) Midden får ikke fred å ro på den måten Glad for å se plantene bli friskere etter bedre stell å bedre oppmerksomhet :=)

Det er så utrolig kjekt å kunne slenge inn et spørsmål her på dette forumet ! ! Stor TAKK til LoveToGrow og alle andre som tar initiativ til å hjelpe andre igang her ! Får ikke sagt det nok ! Føler at folk spør og spør , og forumet fyller seg opp side på side, og snart må vel allt være besvart ? Neida fordi det kommer alltid til å være nye metoder, nye folk , nye strains nytt å lære

Sitat av Shadows84
har hatt fem frø til spiring nå ett par dager i bomull ja, og alle fem har begynnt å få rot
satt tre i jord allerede.
Men fuck ass... dama digger det ikke noen tips??
Vis hele sitatet...
Hehe.. Er ikke lett den der. Damer er damer og man må nesten høre litt på dem og Men ta å forklar hvor liten straff det er for en plante eller to, dere gjør dere ikke til kriminelle personer ved å gro selvom det er ulovlig. De fleste hederlige borgere bryter 'små' lover hele tiden! Bare tenk dere litt om. Til og med mamma bryter loven en sjelden gang d kan jeg banne på :=) Og 'straffen' for en plante. Seriøst det kan da vel ikke være mer enn en bot på et par tusen...
Men husk jeg prøver bare å gi deg et råd, ikke overtale folk til å bryte noen som helst lover eller gjøre noe dumt Føl på magefølelsen, og be dama di gjøre det samme.

LoveToGrow: Har du peiling på EC i vann ? Jeg har en ec måler her. Men jeg vet ikke hvordan man regulerer EC i vann eller noenting.... ?? Det står ingensteder jo ? Googla meg rundt mange timer , nå må jeg bare spørre deg her Skal vel helst være på rundt 1.7-1.9 ? Er det et middel tro, som PH ned og PH opp ?