Tråd: Groguide
View Single Post
vel på tide med en oppdatering av hvordan det har gått:P De fire jeg hadde har nå blitt til en, da den ene hadde de beste egenskapene.. Men var uheldig med lysa jeg "arva". Den første pæra var i sluttfasen og gikk tom. Men den neste lyspæra jeg fikk var det akkurat det samme med(max uflaks ja:P) Men den ene er kommet i blomst, fine hvite hår har begynte å har begynt å danne seg, selv om jeg kjører med et lysopplegg som direkte latterligXD,. Så når den jeg har er høsta blir det å investere i en pakkeløsning med lys. Veit at resultatet hadde blitt tettere internodes enn det den har nå..

Men et spørsmål Guru LTG? fenotypen på bladene nederst minner om Indica, mens bladene i toppen minner nå mistenkelig om en sativa variant?? det er vanlig?.. Og et spørsmål til? Nitrogenmangel ( i form av gule områder innerst ved blomstene? vanlig det og?. Den har brukt sin tid på forme disse fantastiske blomstene sine og bare så det er sagt. Og enda et spørsmål ærede Guru LTG, når blomstene dannes, skal da ikke trichomkjertlene vise seg rundt området, og ikke bare på blomstene??....

P.S. Endelig klarte jeg å få fram blomster.. Tar å topper den siden den har brukt sin tid på å vise disse nydelige sine snart,. et klokt valg??