Tråd: Piczo Hacks
View Single Post
Sitat av isars
PICZO HACKS

Jeg har søkt litt rundt på NFF, og sett at det er en del som er interssert i hacks for Piczo. Mange lurere på hvordan hacke piczo hvordan kommer forbi passordbeskytta sider, hvordan slette Guestbook innlegg o.l

Jeg foreslår at vi samler alt som er hacking av piczo relatert til et emne så vi slipper å ha flere 100 emner om dette.

Også prøv å hold dere til emne og ikke post flere like hacks ta heller å rediger gamle så vi slipper for mye rot.

Takk!

Slette gjestebok 5 Enkle steg + FILM

1. Gå til Gjesteboken høyreklikk et random sted på siden å velg "Vis Kilde"
2. Hold nede CTRL+B nå får du opp et søke vindu hvor du skriver noe av teksten fra innlegget/kommentaren fra gjesteboka du vil ha slettet.
3. Finn Comment IDen i teksten der det står: "postGbView62118212" tallene er det vi trenger, de varier fra kommentarene i gjesteboken så ingen er like
4. Det du nå gjør er å skrive: javascript:editPost(62118212) i URLen pass på at du unblocker Popupen for en liten stund så du får opp editboksen
5. Nå trykker du bare på DELETE i boksen og kommentaren er slettet fra gjesteboken

Det er en veldig bra film lagt ut på YouTube som forklarer dette på Engelsk

[COLOR=Red]LINK:[/COLOR] http://www.youtube.com/watch?v=yVseY...7E8CAE&index=5
Vis hele sitatet...

Har gjort det, men når jeg har fått opp boksen trykker jeg delete. Går tilbake til hjemmesiden, men meldingen er ikke slettet.. Har oppdatert siden. Hva forårsaker det?