View Single Post
Sitat av Fomo Vis innlegg
Skrev spirituelt miljø, burde vell strengt tatt stått religiøst miljø. Ellers gjentar du vell det siste jeg skrev.


Hva enn som gjør at du føler deg godt. Hvis ignoranse og trangsynhet er din ting, go for it - men ikke la det gå utover andre mennesker
Vis hele sitatet...
Jeg er åpen for at vi ikke forstår alt i dag, dette være seg innenfor psykriatri, medisin eller verdensrommet. Det gjør at jeg forhåpentligvis vil forandre mening om forsjellige emner etterhvert som jeg tilegner meg kunnskap eller forskning viser/motbeviser tidligere annerkjente teorier. Det betyr ikke at jeg, bare fordi jeg er åpen for å selv ha feil eller at forskningen er feil, må akkseptere teorier som ikke er bevist. Det finnes per idag ingen bevis for at demoner, spøkelser eller big foot eksisterer, jeg er åpen for at det en dag kan komme en forklaring på det fenomenet som enkelte oppfatter som big foot, men jeg trenger ikke å tro på big foot frem til da. Jeg mener da at jeg ikke behøver å få merkelappen ignorant eller trangsynt av den grunn.