View Single Post
Jeg begynte å snuse på gymnaset, og kunne gå av og på snusen lett i begynnelsen. Så måtte jeg ha svære priser etter en halv time uten i leeppen og hadde det i lenge om gangen. Så ble jeg innlagt på tvang pga amfetaminpsykose, begynte med sigg pga det sosiale på røykerommet og angrer sinnsykt på det. Savnet snusen hver dag før selv om jeg røykte, og likte å røyke. Prøvde igjen og igjen å gå tilbake til snus uten hell.

Nå vaper jeg, og til han som sa det er billigere, glem det om du liker duppeditter og har stort snus/sigg forbruk. Ikke begynn å vape for å slutte med snus altså, det er bakvendt. Det er en flott ting for røykere derimot. Jeg bruker mer penger på vapingutstyr og juice en på dop, og jeg røyker fast hasj og spiser tidvis xanor og rivotril utenom det jeg får på resept. Bruker mye av det jeg bruker uansett hva det gjelder, nikotin eller heroin eller piller. jeg har veldig lett for å bli avhengig og få abstinens, og jeg får alltid kraftige abstinenser.

Det er forskjellig for alle. Kan du klare deg uten så hvorfor ikke spare de kronene?

s