View Single Post
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Vet ikke om du har tenkt å fly mest med eller uten auto level? Er også viktig å justere P-gain og P-limit under Self-level settings, har du for store verdier der så vil du også kunne oppleve at quaden blir veldig følsom på små stick bevegelser.

Driver å tester litt nå med forskjellige settings på self-level, og det er helt sinnssykt, hvor stor forskjell det blir på reaksjonen til quaden hvis du har høye verdier der. Satte P-gain til 40 og P-limit til 10, så var det jo nesten ikke reaksjon når jeg hadde stort utslag på stickene.
Vis hele sitatet...
Prøvde å justere dette i går. Startet med lav P-gain og økte trinnvist til det oscillerte og reduserte litt etterpå. I-gain tror jeg ikke ble helt riktig, men det flyver sånn passe bra. Litt vandring er det. Jeg synes derimot det retter seg litt for tregt opp, at det holder tilten for lenge etter at jeg slipper stikka.

Prøvde også å flippe bryteren på self level (AUX), noe som resulterte i at quad'en flippet omtrent vertikalt, ga full gass og havnet en halvmeter fra en husvegg 15 meter unna, selv uten noen utslag på stikka. Skummelt :S

Noen som har erfaring med batterivarsler på quads? KK2.0-kortet har vel støtte for å koble til dette, men (hvordan) fungerer det?

Og lader til LIPO, noen gode forslag der? Jeg har et par ladere av typen som har fulgt med fly og helikopter, men de bruker fryktelig lang tid på å lade.