View Single Post
Hvilken : Bli best med mental trening av Erik Bertrand Larssen

Hva : Boken er skrevet av en tidligere fallskjermjeger og nåværende mentaltrener. Boken tar for seg vanskelige situasjoner, livshendelser der Erik viser hvordan vi kan bruke tankegangen vår til det bedre, og hvordan lykkes i større grad her i livet. Han setter deg inn i nye tankemønstre og gir mange lure ideèr til hvordan du kan lykkes bedre.

Hvorfor : Jeg gikk igjennom Notabene for å handle julegaver da jeg fant boken, og tenkte jeg ville ha noe å lese på ikveld.

Hvordan : Boken er godt skrevet, og man trenger ikke å dele likt synspunkt med forfatteren, eller følge noen form for psykisk ideologi for å lære av hva han forteller. Han forteller ting som du kan sette i perspektiv selv, og forstå ting du kan bruke i ditt eget liv, uavhengig av alder, kjønn, livssituasjon, hvilke mål du har. Alt i alt er det den boken som har hatt størst innflytelse i livet mitt, selv om den ikke var like spennende som noen av romanene jeg har lest. Anbefaler boken for alle uavhengig av hvor sterk psyke du har, dette er bare en bok fylt av ord som kan forbedre deg.