View Single Post
Freaken pakker nå sekken og div. substanser, og gjør seg klar til en jobbtur som planlegges til Bodø - state of mind!. Planen der er to dager, men kan fort bli kjappere. Setter han litt inn i grunnleggende it-drift for mellomstore bedrifter, så kanskje litt reker senere?

Da er forøvrig jeg og freaken på tur! Det hele startet etter fødselen hans. Jeg printet han først ut en gang direkte fra internett. Ingen farge. Lagret bilde på datamaskinen. Fortsatt ingen farge. Til slutt gikk jeg bort til printeren, og tror dere ikke min gjerrige sjef hadde skrudd av fargen på printeren? Jeg fikk det fikset, og skrev ut. Fy faen for noen avanserte tegninger! Etterhvert, med mine gigantiske brette-skills, og en hel mengde tape, så ble h*n født. Det første bildet er veldig lite, men du ser sånn smått konturene av en liten freak

Siden jeg (vi) hadde ett tog vi skulle ta, så avsluttet vi (jeg) tidlig på jobb. Hadde småplaner om en tur til frisøren, men freak ville ikke. Det er tross alt han som er gjest i mitt liv, og ikke omvendt, så vi gjorde det som han ville idag. Jeg kjøpte meg en avis, og satte meg ned på togstasjonen for å vente.. Ikke faen. Vi skulle på kiosk.

Så nå sitter vi her da, han spiste nettopp opp sin første pølse, og er halvveis nede i flaska med Pepsi Max. Her ser du øyeblikksbildet nå (ja jeg vet, jeg skulle ha fylt han med avispapir), men det får bli en annen freak

Nå sitter det forøvrig en tysker å prater på skype rett bortenfor oss, som du ser av dette bildet, så skal jeg til å snu han rundt, slik at tyskeren ikke får følelsen av å bli stirret på..

Det var det for nå, toget går om rimelig nøyaktig en time, så jeg kommer tilbake med mer rundt 15:00 eller no