View Single Post
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
345
Tenkte bare jeg skulle nevne at så og si all speed man får i Norge i dag inneholder metamfetamin. Jeg har ved flere anledninger prøvd å røyke metamfetaminholdige tabletter og ice, som er metamfetaminkrystaller som minner om is/glasskår på utseende. Effekten av ice vil jeg beskrive som veldig psykoaktiv, men mye mindre fysisk enn amfetamin. Man får god selvtillit, og jeg endte opp med å kjøre slalom i trafikken med motorsykkelen den ene gangen (jeg er livredd å kjøre motorsykkel til vanlig). Da jeg røyka ice fikk jeg mest sannsynlig i meg litt vel høye doser, og gikk våken i 2-3 døgn uten justering. Følte meg hele tiden kanonsliten i hodet, men var umulig å få sove, og jeg gikk etter hvert inn i psykoseland. Dette var egentlig bare kjipt. Personlig synes jeg rein amfetamin sparker mye bedre enn metamfetamin, og jeg føler meg også mer oppkvikka av amfetamin. Synes rett og slett metamfetamin er en slags fattigmannsamfetamin, og så lenge jeg får tak i amfetamin blir jeg nok ikke å røre metamfetamin igjen med det første.