View Single Post
Det du beskriver her er en av de vaneligste grunnene til at personer ikke takler presset de blir utsatt får. La oss si meg selv. Jeg er 18 år , har mange gode venner, men noen av dem tjener penger på ulovelige " greier " mens jeg sliter ræva av meg for å få en bra lønn, som de da får på 2-3 timer. Hva skal jeg egentlig gjøre ? Skal jeg bli som dem ? skal jeg ta sjangsen ? Når jeg tenker meg om, så er skal det lite til å miste grepet av veien, og ende som en misslykka person på gata. Det finnes folk som klarer seg bra takket være foreldrene og nærmeste vennene som holder seg langt unna ting som de VET er galt, og kan ende totaltmisslykka, men så finnes det da folk som har en stygg attitude " Jeg trenger penger NÅ, jeg driter i fremtiden (Tenker ikke på den i det hele tatt ) så sakt så er jo det bestemt av personen den DU er og HVA du vil med livet. Så ungdommer take it easy like leasy, vurder saker nøye, ikke bare hopp utafor toget

Men til trådstarteren: Masse gøy å lese, og du får til mange gode eksempler. Dessverre så forebygger du INGENTING og det er lite man kan gjøre med.