Tråd: Snus
View Single Post
Går jeg en dag uten snus holder jeg på å rakne. Jeg har brukt General løs snus siden jeg var femten år. Da kostet en boks 7 kr. Idag bruker jeg 700 kr i uka på snus. Jeg har slutta noen ganger. Det holdt ett år eller to...
Siste gang jeg slutta, for 4 år siden, holdt jeg på å klikke. Etter to uker, måtte jeg sykemeldes fra jobben da jeg var like ved å fly på formannen på jobb, med brekkjern! Begynte m snus igjen tvert. Samboeren min ble lettet når hun så at jeg hadde begynt på igjen. Jeg som alldri hadde klart å legge på meg, spratt opp 10kg på 2 uker i den pausen.
Jeg ble fryktelig irritabel, sur, og utrivelig å ha med å gjøre. Junkfood ble min eneste venn. Det klødde i hele kjeften konstant. Jeg klarte ikke å sitte ro. Jeg fikk ikke sove. Svettet, og tenkte på snus 24/7.

Så TS, 9mnd siden debut vil nok ikke gi like mye abstinenser som jeg opplever når jeg prøver, hos deg blir det kanskje mere i hodet. Dette klarer du relativt greit men du må være motivert for å ikke begynne igjen. Dvs ingen unntak! Slutta er slutta!

Tenk litt på dette: Jeg som er på "snuskjøret" må ALLTID ha tilgang på snus UANSETT hvor jeg er. 1 boks om dagen a 102kr x 365 dager= 37.250 pr år!

Jeg skal forsøke å slutte igjen nå, jeg har ikke råd til det lenger pga endring i livssituasjon. Men det blir ikke uten hjelp av legen min!