View Single Post
Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Hei. Hvordan opplever du toleransen på inovane? Hvor intens bruk gir deg toleranse og hvor lange pauser kreves for å sette den ned? Litt ny på dette, men bare elsker pilla.. Men så redd for å miste effekt. Prøver å holde det til kun et par ganger i uka til medisinsk bruk.. Og kun for nytelse et par gang i mnd.. Vet du noe om dette? Kan liksom ikke spørre legen min om dette. Han ville ikke skrive ut en 100 pakking den rakkern. Fikk kun 30
Vis hele sitatet...
Jeg er på imoaven og diverse piller, alkohol og good stuff weed/hasj mix. Så hvis det blir noe rotete, unnskylder
jeg. Jeg tar det noen ganger noen kvelder på rad, fordi det er så behagelig og blir en del psykisk avhengig. Men holder det for det meste til en 1-3 ganger i uka for det meste. Vil si med en 3-5 dagers pauser vil du nå maksimal effekt, om ikke så godt som. Toleransen er grei, og øker ikke voldsomt. Men det kan være fordi jeg blander det med rivotril og xanor noen ganger (relativt ofte, da det gjør det hele så ekstra avslappende og fritt). Får også skrevet ut 30 pakk, har dog ikke prøvd å si 100 pakk. Da jeg gjerne skulle hatt det både pga hvor mye prisen synker og at disse pillene gjør dagene mine lettere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk for en uke siden 30stk 7,5mg Imovane. Sov som en stein 3 første nettene på 1 tablett. Kveld nr 4 fikk jeg ingen funk, så prøvde å tenke selv om å kanskje ta 15mg til, men da de to siste kicka inn ble jeg i godform å ville plutselig ikke sove. Samtidig husker jeg minimalt, men skjønte heller ikke at jeg hadde spist alle 26stk i løpet av natta Viktig å holde toleransen ned, for jeg er enig med deg. Elsker imovaner selv! Bruker heller Nitrazepam istede etter denne hendelsen.
Vis hele sitatet...
Ja, toleransen kan gå opp fort for mange, kjenner ikke så mye til det selv. Men jeg blander det som regel med nitrazepam når det er kun for søvnbruk. Ja, fort å kjøre ned hele bretter as, har tatt resten av det flere ganger selv, men føler jeg har litt mer kontroll etter en del runder. Anbefaler deg å legge pille et lurt sted, eller be en annen passe på de for deg hvis du skal ta for mange. Går det ober 4-6, spørs på dagen, (pluss alkohol) så blir det fort veldig mange flere piller og mange fler glass med vin enn nødvendig. Fordi jeg er definitivt i god nok form etter 4-5 glass, men Gud man får lyst til å kjøre på som faen as. Men slik er det, det er gode saker rett og slett. igjen sorry hvis det blir rotete, er vanskelig å si i sånne formen.