View Single Post
Det er ikke billigere å handle mat på nett, kjøper du fra utlandet over 200kr for du jo toll i tillegg. Da vil heller en svipptur til Svinesund være billigere (men nå bor jo du i Bergen, så stryk det).

Tips:
-Kiwi har masse First Price varer(men min katt likte ikke kattematen deres) og hver helg har de jo dette helgetilbudet, 14.90 for 150g ytrefilet, laks eller kylling.

-Ica har ofte 10-kr tilbud (som nå) eller 2 for 3-tilbud, les disse annonsebilagene de sender rundt.

-Rema har sine billigmerker, Landlord(mest tørrvarer) og Bare(frukt).

-Datogaranti.
Kiwi- finner du en vare som går ut på dato i dag eller i morgen, får du varen gratis. Har den gått ut på dato får du tilsvarende vare gratis eller pengene for den. Må legge til at Kiwi har blitt ganske flinke på å rydde etter at jeg plyndret Østlands-området for datovarer. Hvilket medfører at i enhver Kiwi-butikk jeg går til idag, skuler de ansatte surt på meg.

Bunnpris- For enkelte varer (ikke kjøtt og ferskvare) får du varen gratis hvis den er gått ut på dato.

Rema 1000- Hvis varen har gått ut på dato, eller går ut i morgen- får du den til halv pris.

Økologisk kan Aftenposten røpe at bare er tull, les på www.ap.no

First Price varer som er bra: tunfisk til katta og dere(tunfisk kan smake ganske godt hvis du tilbreder den ordentlig), spaghetti, ketchup, taco, dopapir, grønnsaker, ost, skinke, margarin, brød, makrell i tomat.