View Single Post
Vel....

Eksforloveden min hadde ca samme "greia", der hu fikk urinprøve-kontrakt via politiet, og pga. avstand mellom bopel og politi-kontor fikk hun once-a-month hu også.

"Smarte narkomane" som vi var - så skjønte begge at "øy, det kan godt røykes *litt* de to første ukene, bare ikke kronisk-røyking/hardcore-fyring.

Så hvis de vil-vil fyre imellom prøvene, uavhengig av om det er via lege eller noe lignende som hu gjorde, gjør dem selv en tjeneste og kjøp deg noen halv-gode tester fra

https://test-deg.no/narkotest-2/

(Eller lignende sider - på ingen måte meninga å reklamere for de elns - jeg bare liker de siden de har ganske så avanserte urinprøver - de har prøver med forskjellige cutoff-verdier slik at De kan følge med at nivået går ned hvis du skulle være positiv noen dager før prøve.

Merk ; jeg anbefaler ikke dette siden noen kan knapt røyke en uke uten å være positive leeenge, jeg for min del er ren etter måneder med kronisk på etpar uker, såfremt jeg ikke ligger i kalorioverskudd i den uka/de 14dagene mens jeg røyker.

Igjen ; nå som jeg har fått noen år bak meg, så ville jeg heller tatt de prøvene så lenge de varte og heller venta til senere - dog jeg forstår tanken "åh, jeg har faktisk muligheten....

Lykke til