View Single Post
Trådstarter
16
vi har ikke vært sammen i et år engang, og hun har flere ganger sagt at hun ikke tror at mennesker klarer å kun ligge med en person samt at vi mennesker garantert vil få følelser for andre.
Jeg er helt enig i at vi mennesker er laget for å ha sex med flere, og ikke kun være i et forhold hele livet. Det ligger i vår natur. Hun sier at det ikke er noe hun ønsker nå, men at det er uungåelig i det lange løp, og det er viktig å være ærlige med hverandre når den dagen kommer.

Jeg er enig i alt det, men det er ikke noe man trenger å ta opp nå, når vi ikke har vært sammen i et år en gang. Hun har tatt det opp typ 15 ganger iløpet av det lille året vi har kjent hverandre, senest i går.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Som andre har nevnt virker dere for forskjellige. Og hun ganske teit i måten hun kommuniserer til deg på. Du er sikkert ung og det blir nok slutt før eller siden uansett, så ikke gidd å kaste bort mer tid enn du allerede har gjort på henne. Om du absolutt vil prøve å forlenge forholdet ville jeg stilt et par ultimatum for å avklare grenser først.
Vis hele sitatet...
vi er begge 25 år, og er veldig oppegående og åpne med hverandre. Jeg har satt mine grenser og de har blitt respektert, men det har vært en lang prosess.
Sist endret av kamikaze; 13. august 2019 kl. 10:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.