View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er selvfølgelig min feil, og jeg kan bare håpe at jeg også en dag kan bli en debattant av det kaliberet at jeg kan overse halvparten av et innlegg, lage en direkte tåpelig stråmann ut av resten, og kalle noen en kommunist.

Alt jeg ba om var at usaklighetene som utgjorde en svært stor del av den aktuelle posten kunne droppes, slik at resten kunne være litt lettere å diskutere på en fornuftig måte. Skal man være veldig fintfølende på nøyaktig hvordan det ønsket blir formulert, kan man for eksempel også la være å bryte inn i en tråd med et innlegg som innlysende er skrevet i dårlig tro, og uten hensyn til resten av diskusjonen.

Jeg skjønner at den lille reaksjonære cadren her på Freak gjerne vil stille opp for hverandre, men det gjør ikke automatisk innleggene mer saklige. I påvente av faktiske argumenter legger jeg denne diskusjonen død for mitt vedkommende, så kan dere få klage så mye dere vil over hvor slem og usaklig jeg er som kommer med slike hersketeknikker midt i kommunistbeskyldningene og konspirasjonsteoriene deres.