View Single Post
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Er bare tull dette, faktisk litt morsomt å lese. Det som er tingen er at forsvaret har en kvote som de ønsker å fylle ut, så selvfølgelig må noen ut. Det er her de tar i bruk alle testene du har gjennomgått, og sammenligner alle kandidatene, og plukker ut de med dårligst resultater. Men forsvaret ønsker ikke å kaste ut kandidater som viser seg å være gode eller bedre enn det som er krevd, så det går litt på vurdering også.
Vis hele sitatet...
Tenkte også dette, men dere som har vært gjennom det svarer jo bedre. Er det ikke også slik at Forsvaret sliter med å fylle opp denne kvoten, fordi det faktisk ikke er nok folk som kommer seg gjennom alle opptakskravene? Jeg leste, i den meget utfyllende tråden jeg har linket til i begynnelsen av denne tråden, at det ikke er noen innbyrdes konkurranse i det hele tatt, alle som består testene er interessante for Forsvaret... ? Jeg tror i alle fall ikke det er så gale at Forsvaret finner på bagateller for å få en unnskyldning til å hive folk ut, de ryker vel som fluer av seg selv etterhvert, kan jeg tenke meg..