View Single Post
@Pyramidetilhengerne:
Jeg har nå prøvd å skrive et svar i denne tråden fire ganger, men gitt opp. Hver gang. For jeg får virkelig, virkelig ikke taket på hva som egentlig diskuteres. Så, kan noen komme med noen konkrete og håndfaste påstander som faktisk kan vurderes? Ikke bare løse "tenk om at"-utspill? Eller, som et absolutt minimum, fortelle hvilke ting dere ønsker at vi skal tenke på? Det er for meg fullstendig åpent om dere er gira på å diskutere byggteknikk anno 2500BC eller Atlantis.
Jeg er villig til å lese kilder hvis de er relevante for argumentet som fremmes. Det betyr at jeg a) ikke gidder å kaste bort ti timer av livet mitt på innholdsløse youtubevideoer, og b) ikke gidder å sjekke en kilde hvis den ikke henger sammen med et argument. "Les boka til NN og bli klok" er ikke relevant, for det tar ca. ti sekunder å poste nok materiale til at jeg kan bruke en mannsalder på å pløye meg gjennom halvparten av det.

Så langt har ikke denne tråden vært en diskusjon. Den har vært løse utspill som ikke engang kan kalles påstander fra den ene siden, og desperate forsøk på å finne ut hva tema egentlig er fra den andre. Det er forferdelig lite fruktbart.
Sist endret av Myoxocephalus; 26. mai 2019 kl. 18:33.