View Single Post
Not Penny's boat
argh's Avatar
250
Sitat av reklame Vis innlegg
For dersom en narkotikabruker skal ha legalisert bruken sin pågrunn av hans egen frihet, skal jeg ha 160 km\t grense på veiene, for jeg vil kjøre så fort dersom jeg vil...
Vis hele sitatet...
Sitat av reklame Vis innlegg
Ja er det ikke det DLF sier da?
- Individet skal ha full selvbestemmelsesrett over egen kropp og eget liv.
Det være seg røyke hasj eller kjøre bil så mye og så fort man vil! Det er mitt liv! Jeg bestemmer alt selv. Det er på grensen til idioti-politikk, og dersom dere ikke ser det, fordi dere er så opphengt i legaliseringsbiten av politikken dems, gir jeg opp.
Vis hele sitatet...
Vel, du får det til å fremstå at DLF vil gjøre landet til 'ville texas' uten lover og respekt for andre mennesker sine liv. Noe som ikke er riktig, en liten tekst tatt fra siden til DLF: "Å kunne leve i trygghet er en stor verdi. Til tross for at DLF mener at mange av dagens lover er ulover som vi vil avskaffe, er vi sterkt opptatt av at dagens lover skal følges."
At du sammenligner hasj røyking med å kjøre 160 km\t overalt hører ikke hjemme. Da du lett leker med andre sine liv og det vil jeg ikke kalle å ha full personlig frihet. Det å få lov til å ta seg en joint alene på en Fredagskveld kalles å ha full selvbestemmelsesrett over egen kropp og eget liv (Da man ikke skader andre).
Reklame, man kan faktisk være enig i noe et parti fronter uten å støtte ALT partiet kommer med. Og det er på høy tid at noen fronter en annen narkotikapolitikk enn den vi har i dag, er du ikke enig?