View Single Post
DLF er et farlig parti. Hvis man tar en nermere titt paa "partiprogrammet" deres, ser man at det ikke er annet enn destruktivt for velferdsstaten. Man har INGEN rettigheter, INGEN sikkerhet og INGEN ansvar ovenfor andre mennesker med denne politikken.

Jeg kjenner et par av de som "styrer" DLF, og disse karene er noen av de sykeste jeg har mott. Veldig hyggelige som saadan, men fortsatt ytterst spesielle. Jeg kan bla. fortelle en liten historie en av dem fortalte meg. Om jeg ikke husker feil var dette fra "landsmoetet" deres. De skulle gaa igjennom "partiprogrammet", for aa bestemme standpunktene deres i forskjellige saker da de kom fram til den evigvarende abort-saken. Skal man faa ta abort? Joda, naturligvis. Jeg er helt klart enig i at man skal faa ta abort. Men det disse karene diskuterte, var hvorvidt dette skulle vaere lov fram til og med 6 mnd, eller om man kunne ta abort helt fram til barnet ble foedt...

Dette sier (for min del) det meste om hvor sykt dette partiet er. At noen i det hele tatt kan diskutere noe slikt er jo nesten ubegribelig. Og det faktum at de ble enige om at det skulle vaere lov aa ta abort saa lenge barnet ikke er foedt er jo bare prikken over i'en.