View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Det er ikke mye som slår en skikkelig god diktanalyse

Men det ville uansett ikke vært snakk om et helt fag men som en del av andre fag.
Kjemien og virkning på kroppen kan være relevant for andre deler av livet også.
Å ha ett bevisst forhold til hva dopamin, seretonin, adrenalin og andre belønningsmiddler gjør for kropp og sinn burde være common knowledge I disse dager.
Vis hele sitatet...
cannabis fungerer ikke på serotonin, dopamin adrenalin (el noradrenalin) respetorer, så ser ikke hvordan dette er relevant for TS sitt spørsmål?

anyways, om de sikter på mindreårige ved å reklamere for legalisering så må jo det være en veldig langtidsplan, for sist jeg sjekka kan ikke mindreårige stemme, eller?

jeg er for legalisering, av alt, men vi snakker om rusmidler her selv om de ikke er så ille som alkohol, så selvfølgelig må det være kontroll og undervisning til for at legalisering av alt ikke skal kødde til ting mer enn det allerede gjør, men snakker vi kun cannabis så føler jeg norge er klare for det. dette pga de som vil røyke gjør det allerede, og de få som slenger seg på ved legalisering har nok fått sett/vite det de trenger for å klare seg helt fint om de så prøvde det.