Tråd: Runking
View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvilket årtall føler du deg i da? Uansett. Nå vet jeg ikke hva slags 'miljø' du tilhører, men jeg tror flerparten av "vanlige" jenter synes det er uakseptabel at typen runker. De mener det er en form for mental utroskap.

Misforstå meg rett. Vi er på samme side her. Min tidligere kjæreste ble til en eks fordi hun var litt for konservativ når det kommer til onanering.
Vis hele sitatet...

Mental utroskap å ta en på egenhånd? Hva slags damer er det jeg har truffet, aldri hørt noen snakke negativt om håndarbeid. Og jeg tror de damene jeg har hatt forhold til alle bedrevet håndarbeid nå og da og det har aldri vært taboo eller skammelig eller noe som må skje helt i det skjulte eller at det blir dårlig stemning. Tvert imot så kan jo slikt skape god stemning.

Ja ja folk er naturligvis forskjellig, men jeg kan aldri tenke meg at jeg jeg hadde orket en dame som krevde null håndarbeid eller som så på slikt som mental utroskap.

Hva skjer når en puler dama? De bildene som er i mitt hode er ikke nødvendigvis om den dama som står på alle fire og jeg forventer sannelig ikke dama som akkurat har senket seg på skaftet skal snurre en indre film der jeg har hovedrollen. I et forhold så ser hun jo meg hver dag. Mens han litt kjekke som smilte til henne på banen ser hun kanskje aldri igjen. Om hun kommer ekstra godt av å tenke på andre så er det helt fint for meg. Det er bare tanker. Akkurat som jeg kan rekke å tenke en hel serie dirty greier når jeg ser en vakker dame før jeg selv blir obs på at jeg gjør nettopp det, tenker på henne kliss naken, dryppende våt og i utfordrende positurer. Sånt er jo bare mentale godsaker og jeg tror det helt normalt.

Eller kanskje jeg er en skitten kjøter og finner damer som matcher? Det ville ikke plaget meg. Men tanken om å ikke spille sin sæd til marken er for gammeltestamentisk for meg, sånt orker jeg ikke forholde meg til.