View Single Post
Sitat av finnenymening Vis innlegg
Hei hei.nå har jeg lest hele tråden her og lært endel. Jeg er en ganske vanlig hardtarbeidende kvinne som har hatt endel utfordringer i livet, men jeg har kommet ganske greit gjennom disse utfordringene uten særlig medisinering.

Jeg er jomfru når det gjelder det psykedeliske og har kun sjelden brukt små mengder cannabis for å dempe smerter og heve stemningsleiet. Ellers røyker jeg sigaretter, ca 10 pr dag, noe jeg har gjort i 3 år nå, men helst ønsker å slutte med.

Jeg kom tilfeldig over endel hyggelige ayahuasca filmer for et år siden, og har egentlig en plan om å reise til Peru og få litt schmanhjelp gjennom noen dmt turer, som en slags 50 årsgave til meg selv. Men så begynte jeg å høre på Mckenna foredrag, en elskelig og håpefull fyr hvis livsanskuelser definitivt appelerer til min sarte sjel.Så nå har jeg begynt å vurdere fleinsopp. Og vips, i dag da jeg rydda på sauejordet fant jeg en hel del av disse soppene som virkelig ser ut til å være flein, De stod liksom å ropte til meg: plukk oss, her er vi, så plukk oss
Så nå ligger det 15 sopp og tørker på kjøkkenbenken. Soppene ser ut til å være litt gamle, og varierer i størrelse, men ingen hadde begynt å råtne, de var ganske brune i hatt og stilk. De fleste er tydelig blå nederst på stilken.
Er det unge eller eldre sopper som er mest potente? At jeg begynner å bli eldre, og ikke eier erfaring, men har lest mye og forventer gode sjelelige opplevelser , vil det kunne bidra til en god start/tur, om jeg tar alle 15?

Jeg burde vel ha en god venn i nærheten, men har ingen som kan egne seg til et slikt oppdrag Er det ok å ta jomfruturen alene?

Om det skulle dukke opp besøk, vil de oppfatte meg som annerledes med bare 15 sopp i systemet?
Veldig takknemlig for litt tips fra dere som kan dette
Vis hele sitatet...

Yngre sopp er mest potente, har jeg lest og hørt. Men stemmer det?