View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hei, beklager sent svar. Denne tråden er ikke aktiv, da størrelsen begynte å bli et problem. Startet en ny tråd som plukker opp tråden (hø-hø-hø).

Men du. Det du holder på med, det ender dårlig. Jeg var nok den kanskje mest bastante, 100% sikker i min sak - jeg var han som kunne kontrollere heroin. Bestekompisen min på den tiden sa det hver gang jeg dro frem dragejakten på nach, «du kommer så jævlig til å bli smackis, og jaggu hadde alle sammen rett.

Om du fortsetter å ha heroin i livet, vil du bli avhengig av det. Kanskje det er du som er unntaket. Med 99% sannsynlighet er det ikke deg heller

Fortsettelse i ny tråd..

https://freak.no/forum/showthread.ph...15#post3650115

Ang dopen er jeg i LAR midlertidig. Skal av så fort som mulig, men det er noen ting som må gjøres først
Vis hele sitatet...

Hvor har det blitt av optimismen, selvstendigheten og selvinnsikten din, Tom?

Jeg leste de 5 første siden i denne tråden og ble sjokkert over din enorme selvinnsikt. For et pågangsmot! Studier, jobb, dame, idrett og trening... Alt på samme tid, mens du relapser og slutter, relapser og slutter og alltid holder motet og humøret oppe.

Jeg tenkte flere ganger i løpet av de første 5 sidene at du må være en helt utrolig person. Men så begynte det å bli sent og jeg ble trøtt så jeg hoppet til siste side. Og jeg ser at du fortsatt holder på med dette styret, men nå med med bortforklaringer og skyldutdeling til andre (behandlere, leger, LAR etc). Du har blitt uhyggelig i forhold til i de første par årene her inne. Du jobber systemisk mot å fri deg fra alt ansvar, og når noen er litt strenge så går du rett i offerrollen og sier "Tråkket feil nå igjen nå ja, var det hasjen"... NEI, det var ikke hasjen, men hele vesenet ditt. Du virker ikke lenger å ha noe indre motivasjon, du plasserer skylden bare på andre nå.

Hva skjedde med optimismen rundt studier, at du jobbet på et spennende forskningsprosjekt som nesten ingen andre får mulighet til, at du blir millionær innen 30 etc? Det var helt fantastisk lesing, og jeg tenkte da at du virker så smart at du som narkoman har flere muligheter i livet enn jeg har som rusfri og hardt arbeidende.

Tom, prøv på en helomvendig. Du har det i deg, og du er innerst inne en rå, sjarmerende, entusiastisk ildsjel. Jeg heier på deg, og jeg ønsker å fortsette med det <3