View Single Post
Jeg syns det virker mot sin hensikt med sentralstimulerende til sjakk eller studier også. Jeg prøvde det med amfetamin og koffein i små mengder først pga studier, bare gymnas men jeg hadde matte, fysikk, og kjemi på vanskeligste graden liksom og hadde bare femmere og seksere, helt til jeg gikk fra bare hasj og psykedelika og litt knips, til amfetamin, og alt gikk i dass.

Klarte ikke konsentrere meg om bøkene, ble helt uti universet heller og tok mer og mer til jeg tok av 30-40kg og måtte kutte slutten av gymnaset pga tvangsinnleggelse på strengeste psykriatriske stedet her før. Jeg satt der ett halvt føkkings år.

Så tror de fleste som spiller sjakk og prøver dette en gang skjønner med en gang det er latterlig dumt. Det skulle vise seg mange år senere at jeg har asperger syndrom, eller høytfungerende autisme som det heter nå. Jeg tålte ikke amfetamin. Det er livsfarlig for meg mer en en k-k-kveld altså. Det er også min tilstand som gjør meg så inteligent som jeg er, spesielt på det tekniske som skruer og mutre og, lodding og små elektro. Tror flere andre aspergere er sjakk guder. Jeg kan ikke sjakk.

Tenk å få masekick i sjakk sammenheng, eller facial gnissing av tenner osv som man får som nybegynner i små doser.

Kanskje disse smart drugsene, men vet ingenting om det. Lest om modafinil da vist det er en skikkelig smart drug, har lyst å prøve det en gang, men det virker litt labert, som kaffe? Kaffe er knallgodt syns jeg, mye bedre for konsentrasjon en amfetamin ja. Jeg drikker flere kopper om dagen. Med god effekt på meg.

Men vist en sjakk spiller har adhd, får de bruke medisier som elevanse da i idrett som sjakk mon tro. Er ikke sikker. Noen med adhad får jo litt evner av tilstanden sin også. De sier han norske gode sjakkspileren har asperger syndroms kanskje som meg, han carlsen tror jeg?

Bare noen tanker tidlig på morgen her.

s
Sist endret av saviour; 8. januar 2020 kl. 08:15.