View Single Post
Sitat av Genodor Vis innlegg
Vil dere si at 2C-x stoffene er mer "fest-vennlig" psykedelika enn andre som f.eks. LSD? Eller det jeg mener er at man ikke utvider sinnet sitt og kan utvikle seg selv på disse stoffene, slik som med LSD, Psilycybin?
Vis hele sitatet...
Personlig kan jeg gå god for at hvertfall 2C-B og 2C-I er ganske festvennlige, men dette må du jo se ann litt selv. Det går ann og få en bad-trip på disse stoffene også, og bad-tripper er ikke spesielt festvennlige. Er festen en dårlig setting for trippen din, så blir jo automatisk festvennligheten til disse stoffene skrudd betraktelig mye ned. Er det første gang du tar en av disse stoffene, så er det nok best og gjøre hjemme i en rolig setting, så kan du bli kjennt med hvordan stoffet virker på deg, og om du føler dette er en form du er komfortabel med i fest setting.

Og angående hva du mener om man utvider sinnet sitt og kan utvikle seg på disse stoffene er jeg ikke helt sikker på hva du mener. Man har da ingen garanti for å få et bredere perspektiv på ting etter å ha inntatt sopp eller LSD? For noen blir det bare en morsom opplevelse. Jeg tror det blir mye av det samme med 2C-x'ene. Det finnes sikkert mennesker som ser en sprituell verdi i disse stoffene, men det virker til at flertallet synes disse greiene er mest for morroskyld, i motsetning til hva folkemassene generelt har sett i sopp og syre.