View Single Post
Sitat av Realitybend3000 Vis innlegg
Heisann, og takk for svar!

1. Ja, det tror jeg..vanskelig å si igrunnen men jeg våkner av og til med en skikkelig hard-on.

2. Jeg er kåt, tenker en del på sex - er lett for meg å tenne på ting liksom.

3. Det er faktisk veldig godt mulig, har aldri tenkt over at det er et problem..men går vel ut ifra at jeg tenker gjennomsnittlig ganske mye på det

4. Går ikke på noe medisiner annet enn insulin for min diabetes.


Siden sist jeg skrev på denne tråden så har det bedret seg litt en periode, men nå er det litt samme greia igjen. Den blir liksom halvstiv, men ikke stiv nok til å gjøre noe med. Vanskelig å opprettholde ereksjonen er vel problemet.


Fikk heller ikke dratt til legen fordi min bestemor døde samme morgen, så jeg ble nødt til å avlyse timen jeg hadde - men jeg skal få bestilt en legetime i morgen og få sjekket dette du nevner TøffeTom, kan jo hende det er relevant :- )

Jeg testet Phenibut her på fredagen, og da var ikke problemet tilstede i det hele tatt (hadde sex).


Eneste som jeg har tatt er en del vitaminer / kosttilskudd i forbindelse med en desperat kur mot angst/depresjon..da har det gått i;

- D-vitamin
-Omega-3
- 5-HTP (1,5 mnd - bruker det ikke nå lenger)
- L- glutamine
- Multivitamin
- Magnesium
- Suplex B (B-vitaminer)


vet ikke om det er relevant, men tenker å teste om det ugjør noe forskjell om jeg dropper dette en uke

Er jo smått frustrerende dette her, vil bare tilbake til den personen jeg var før jeg hadde den smellen i August. Det bedrer seg sakte men sikkert, men er ikke HELT i mål enda føler jeg


Takk for mange bra svar, you guys rule <3
Vis hele sitatet...

Du, bare la det ligge helt.

Ta de prøvene så klart, men vær innstilt på at du ikke får de tilbake (du kan forespørre spesifikt, men hvis ikke får du bare vite når det er noe galt).

Med andre ord - glem hele saken. Det går over av seg selv, men jo lenger du fokuserer på det, jo lenger vedvarer det.

Benytt sjansen til å leke "hard to get"