View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Hm.. Noe u-klassisk måte å lage te på. Vanlig prosedyre er å ikke koke. Men å koke opp vann - og deretter la soppen trekke i ca 10 minutt. Deretter innta drikken. For å forsikre seg om alt psilocybinet har gått ut i vannet - så gjentar man gjerne prosessen en gang til.. Dermed trenger man ikke å innta soppmassen, og kvalme-bivirkninger blir redusert.

Hvis man koker soppen og chugger hele greia - så forsvinner hele poenget med å lage te (nemlig å ikke inta soppmasse) - da kan man like godt spise dem som dem er.. Eller blande dem med valgfri juice/smoothie etc. hvis man ikke liker smaken.

Å La fleinsoppen koke i en times tid - er jeg ganske sikker på at kan ødelegge endel psilocybin molekyl - slik at drikken blir svakere enn om man hadde latt være å koke i så lang tid.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å legge til at man kan filtrere det. Visste ikke at varme ødela psilocybin, tenkte nok at det ikke gjorde det dersom folk lager te av det. Jeg kom bare med den enkleste måten å lage te på ut ifra soppen, var hyper og bare skrev et svar - beklager.