View Single Post
Sitat av Kastebort Vis innlegg
Så fordi vi beveger oss fremover så skal vi bli fratatt muligheten for å utvikle vår egen kultur? Vi skal importere og tilpasse oss en kultur som er helt fjern fra europeisk og vestlig kultur som vi har blitt påvirket av i fortiden?
Vis hele sitatet...
Hvor sier jeg dette? Jeg sier at det er opp til å oss om vi velger å tviholde på kulturen vår, men som i de fleste land som moderniseres så vil en del tradisjonelle ting forsvinne av at vi selv legger det på hylla. Dette skjer i alle moderniserte land på tross av Islam og innvandring.

Sitat av EzreaL Vis innlegg
TS snakker ikke om at den norske kulturen kommer til å viskes bort, heller at det oppstår et parallellsamfunn og eventuelle problemer dette medfører. I Oslo er det allerede tendenser til dette på østkanten.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jørgen Moe Vis innlegg
Det handler ikke om rasisme eller fremmedfiendtlighet, det handler om å bevare vår kultur på en god måte og generelt opprettholde ro og orden i landet. Japan og Sør-Korea er etnisk sett svært homogene land vi respekterer og beundrer, hva er det som gjør at vi er «de slemme» hvis vi begrenser innvandringen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jørgen Moe Vis innlegg
Ja, mennesker har flyttet på seg i alle tider, men ikke i denne skalaen, og Islam har aldri vært den dominerende religionen i Europa. Når man i tillegg kalkulerer med vårt kulturelle og religiøse forfall i Vesten anser jeg alt dette som en farlig trend.
Vis hele sitatet...
Sist endret av knert1; 14. januar 2021 kl. 12:22.