View Single Post
Sitat av Antiex Vis innlegg
Jeg har mer problemer med polakker. Syns de har ekstremt primitive og rasistiske holdninger som HVERTFALL ikke er forenlig med "Norske Verdier". Polakker holder seg mye mer med sine "egne" enn muslimer.
Vis hele sitatet...
Har jobbet og hengt masse med folk ifra Polen og andre "øst blokk" land og føler ikke den traff helt. Ville bare skyte det inn, men jeg forstår hva du mener.

Dessverre så tiltrekker Norge seg mye rask ifra mange folkeslag, men det er baksiden av medaljen man nesten bare må akseptere ved å bo i et attraktivt land. Alle personer har sine byrder, problemer, innlærte vaner, styrker og svakheter.

Nordmenn er et ganske reservert folkeslag i forhold til mange andre land, og jeg har flere ganger blitt fortalt at det virker som vi er fremmedfiendtlige. Men i realiteten så er det bare sånn folk flest er, og når de blir kjent med oss så går ting mer på glid og da hjelper det til med å bygge positive relasjoner. Se for deg at du er ifra et land hvor folk er mye mer åpen i forhold til å ta kontakt med fremmede, er vant med det hele livet og så flytter du til et sted hvor folk virker kalde og vanskelige å nærme seg, det er ikke så rart mange innvandrere holder seg mye til "sine egne" og føler det er vanskelig å bli kjent med oss.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:29.