View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Niks. Det er ein vesentleg prinsippforskjell mellom dei to. VG forsøker å gjenngi reine nyhendesaker korrekt, og er rimeleg edruelege i si dekning av slike. Tidvis glimter dei til med fantastiske graveartikler som faktisk avslører samfunnskritiske forhold.

Rustad, derimot, er ei papegøye som ukritisk gjengir ymse lugubre, fortrinnsvis amerikanske, kjelder. Det er ikkje journalistikk.

Det finst rikeleg å kritisere VG for, men dei stiller uansett i ein heilt annan liga enn document.no.



Om du skal ha ei faktisk avis på høgresida vil eg anbefale Dagens Næringsliv. Dei er seriøse, har gode artikler og svært mykje interessant. Har tidvis abbonert på den, og det er ei av dei avisene eg ikkje har noko imot å bruke pengar på.
Vis hele sitatet...

Som sagt er ikke min kritikk mot VG at de lyger om fakta. Det er mer de sakene de velger og skrive om, og de de dropper å skrive om. Skjer mye galskap på høyresiden i USA, og det blir skrevet om natt og dag, men det skjer også mye dritt på venstresiden som jeg personlig mener Ola Nordmann burde fått med seg, dette er tydeligvis VG uenige i.

Du er en gjenganger her inne på forumet, og jeg tror det er trygt å si at politisk er du blodrød, så det overrasker meg ikke at du elsker å sikle over VG sin nyhetsdekning.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Niks. Det er ein vesentleg prinsippforskjell mellom dei to. VG forsøker å gjenngi reine nyhendesaker korrekt, og er rimeleg edruelege i si dekning av slike. Tidvis glimter dei til med fantastiske graveartikler som faktisk avslører samfunnskritiske forhold.

Rustad, derimot, er ei papegøye som ukritisk gjengir ymse lugubre, fortrinnsvis amerikanske, kjelder. Det er ikkje journalistikk.

Det finst rikeleg å kritisere VG for, men dei stiller uansett i ein heilt annan liga enn document.no.



Om du skal ha ei faktisk avis på høgresida vil eg anbefale Dagens Næringsliv. Dei er seriøse, har gode artikler og svært mykje interessant. Har tidvis abbonert på den, og det er ei av dei avisene eg ikkje har noko imot å bruke pengar på.
Vis hele sitatet...

Jeg leser daglig DN, der kan vi hvert fall si oss enig. God journalistikk som er verd kronasjene.
Sist endret av skrtskrt; 13. januar 2021 kl. 21:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.